برگزاری انتخابی تیم ملی کاراته اعزام به / اینچئون کره جنوبی و برمن آلمان

ملی پوشان بزرگسال کاراته برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون و بیست و دومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان در برمن آلمان کار خود را رسماً از دوم اردیبهشت ماه آغاز می کنند؛ مسابقاتی که بواسطه حضور همه سرمایه ها و ستاره های کاراته می تواند در بالاترین سطح برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری هنرهای رزمی اسپورت 9 , به نقل از فدراسیون کاراته رقابتهای انتخابی تیم ملی مردان کاراته در شرایطی سه شنبه دوم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود که در هر وزن چند مدعی و کاراته کای طراز اول حضور دارند.

برای خواندن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 



ادامه مطلب
کاراته‌اي ها سال آينده سالي سخت و پرترافيک را پيش رو دارند.

ايمان ميري
کاراته‌اي ها سال آينده سالي سخت و پرترافيک را پيش رو دارند. از سويي رقابت‌هاي غرب‌آسيا پيش روي اين رشته است و از سوي ديگر مسئولين فدراسيون بايد تيم ملي را براي حضوري قدرتمند در پيکارهاي جهاني آلمان و بازي هاي آسيايي اينچئون آماده کنند. موفقيت تيم ملي کاراته به همراه مسعود رهنما در رقابت‌هاي قهرماني آسيا نيز در اين ميان ميزان توقع اهالي ورزش را از اين رشته به شدت بالا برده و حالا عليرضا سمندر به نوعي محکوم به درخشش در ميدان جهاني و از آن مهم‌تر بازي‌هاي آسيايي است. اين در شرايطي است که حالا رهنما در کنار تيم ملي نيست و فدراسيون بايد کادر فني جديدي را براي مسابقات آتي مشخص کند.
برای خواندن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب
تاريخ : برچسب:تحلیل کاراته , کاراته , , | | نویسنده : محسن باقری |
صفحه قبل 1 صفحه بعد