ملی پوش کره ای شاغل در سوپرلیگ احساس دلتنگی ندارد؛
لی چوان:من از کاراته ایران خیلی چیزها یاد گرفتم

قهرمان کاراته دانشجویان جهان و نفر اول آسیا در سال 2011 از اینکه در سوپرلیگ کاراته مبارزه می کند،خوشحالی خود را پنهان نمی کند.لی چوان پیش از عزیمت به کشورش گفت:از اینکه در رقابتهای باشگاهی کاراته ایران حضور دارم،خوشحالم چون خیلی چیزها از این رقابتها آموخته ام.

این کره ای سبک وزن که در بازیهایی آسیایی گوانگجو بر سکوی سوم ایستاد،در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته سطح مسابقات سوپر لیگ را خوب توصیف کرد و گفت:" وقتی در هر وزنی تقریباً 10 کاراته کای خوب و قدرتمند وجود دارد این یعنی مسابقات از سطح کیفی مطلوبی برخوردار است و هیچ قهرمانی در این رقابتها در حاشیه امنیت نیست.در همین هفته شما دیدید که قهرمانی بزرگی مثل پورشیب و مهدی زاده مقابل حریفان خود شکست خوردند.به نظر من لیگ کاراته ایران یک لیگ کاملاً حرفه ای است.من دو سالی است که در لیگ ایران مبارزه می کنم و در این مدت پیشرفت خوبی در کارم داشتم.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .



ادامه مطلب

وقتی عشق به کاراته جای پول را می گیرد؛
دوستی: بانوان کاراته در اینچئون افتخارآفرینی می کنند

کاراته کای تیم بانوان ایران با اشاره به اینکه هیچگاه به مادیات توجه نکرده و فقط به خاطر علاقه اش به کاراته روی آورده است، گفت: یقین دارم بانوان این رشته ورزشی در اینچئون افتخارآفرینی خواهند کرد.

نازنین دوستی که دو ماه قبل هر دو زانوی خود را برای رهایی از مصدومیت به تیغ جراحان سپرد در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که روند بهبودی ام سریع تر از آنچه که فکر می کردم طی می شود.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .



ادامه مطلب
محسن سلیمی: رییس هیئت کاراته تهران مرا از سالن مسابقات اخراج کرد!/ عبدلی شاهد ماجراست


"محسن سلیمی" قهرمان اسبق تیم ملی کاراته و دارنده چندین مدال معتبر بین‌المللی از حضور در سالن مسابقات استان تهران منع شد. وی که به همراه جمعی از شاگردانش راهی سالن محل برگزاری مسابقات کاراته استان تهران شده بود، به دستور رییس هیئت کاراته این استان و به گونه‌ای تأمل برانگیز از سالن مسابقات اخراج شد!
 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید





ادامه مطلب

 

همراه با لیلا بهرامی، مربی اختصاصی مرحوم کاویانی
چندی پیش انتشار خبر درگذشت دختر ملی‌پوش کاراته ایران، خانواده این رشته ورزشی را در موجی از غم و اندوه فرو برد. دختر قهرمانی که برغم تحمل رنجهای فراوان ناشی از بیماری مهلک و دردناکش، باعزم و اراده‌ای پولادین در اردوهای تیم ملی کاراته حضور یافت و لحظه‌ای یأس و نومیدی را به خود راه نداد. بزرگ قهرمان کوچکی که حتی تا ساعاتی پیش از پایان یافتن عمر کوتاهش، با قلبی سرشار از امید با مربی خود هم‌کلام میشود و سخن از آینده روشن ورزشی و تلاش برای جبران کاستی‌ها به میان می‌آورد.
 











"لیلا بهرامی" مربی تیم ملی کاراته بانوان که پرورش‌دهنده شاگردان نام‌آشنایی همچون شیما آل سعدی، زهرا طرازپور و درنا کاویانی است، با قلبی سرشار از اندوه و دلی مالامآل از درد و صدایی که از شدت غم با لرزشی جانسوز همراه بود، با "پایگاه اطلاع رسانی ستارگان کاراته" همکلام شد تا مختصری از درنا و همت والایش بگوید.
 


به ادامه مطلب مراجعه فرمایید




ادامه مطلب
تاريخ : برچسب:همراه با لیلا بهرامی, مربی اختصاصی مرحوم کاویانی, | | نویسنده : محسن باقری |
کاپیتان و مربی اسبق تیم ملی کاراته گفت : آقایانی که "حسن شاطرزاده" را متهم می‌ساختند که تا کنون نتوانسته شاگردی را شخصاً پرورش داده و به تیم ملی معرفی کند، اکنون به این پرسش پاسخ دهند که "شهرام هروی" و "حسین روحانی" تا کنون چند قهرمان را شخصاً پرورش داده و به تیم ملی معرفی کرده‌اند که از سوی مسئولین فدراسیون کاراته به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی قلمداد میشوند؟


تاريخ : برچسب:بهنامفر ,شهرام هروی , حسن شاطرزاده , | | نویسنده : محسن باقری |

رییس و دبیر فدراسیون کاراته برای حل برخی مشکلات با آنتونیو اسپینوز رئیس اسپانیایی فدراسیون جهانی اواخر بهمن ماه راهی لیسبون پرتغال می شوند.

به گزار ش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، محسن آشوری در خصوص این سفر گفت: پس از این که چندی پیش طبق هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان نامه ای را در ارتباط با طرح جدید حجاب برای بانوان کاراته کا به فدراسیون جهانی ارسال کردیم، از اسپینوز در خواست ملاقات کردیم که او از ما خواست برای این دیدار اواخر بهمن ماه که مسابقات قهرمانی امیدهای اروپا در پرتغال برگزار می شود، به این کشور برویم.

 

آشوری افزود: علاوه بر موضوع حجاب، در مورد نحوه برگزاری لیگ جهانی کاراته وان و نحوه زمانبندی این مسابقات هم صحبت خواهیم کرد. برای مثال شهریور ماه سه مرحله لیگ جهانی برگزار می شود، در حالی که به دلیل نزدیکی این سه مرحله با بازی های کشورهای آسیایی اینچئون، کشورهای مطرح آسیایی قادر به شرکت با تیم های اصلی خود در این رقابت ها نخواهند بود. در بحث رنکینگ جهانی کاراته کاها نیز ایراداتی وجود دارد که آن را در دیدار با رییس فدراسیون جهانی مطرح خواهیم کرد. این که چرا نتایج کاراته کاهای اروپایی در مسابقات قهرمانی این قاره در رتبه کاراته کاهای اروپایی لحاظ می شود اما این امتیاز شامل سایر کاراته کاها که در مسابقات قاره خود شرکت می کنند، نمی شود.

 

آشوری با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان در برمن آلمان در آبان سال آینده، ابراز امیدواری کرد که دیدار با اسپینوز شرایطی را فراهم آورد تا بانوان کاراته کشورمان در نخستین حضور جهانی شان با شرایط بهتری در این رقابت ها شرکت کنند و دغدغه این که به پوشش اسلامی شان ایراد وارد شود را نداشته باشند.



امیدواری نایب رییس فدراسیون کاراته به اینده زنان این رشته

شاه محمدی: با تیم مدیریتی فعلی به موفقیت می رسیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، عشرت شاه محمدی که سابقه حضور در مدیریت کاراته زنان دارد، از اهداف مهم برای این رشته صحبت کرده است:«  قابلیت، ظرفیت و نقاط ضعف کاراته ایران را می دانم و ارتباط بسیار دوستانه و نزدیکی با مربیان و کاراته کاها دارم که این می تواند در کنار همراهی جامعه کاراته، باعث رسیدن به اهداف باشد. تیم مدیریتی فعلی فدراسیون در سال 85 نیز برای این رشته ورزشی نتایج درخشانی را به ارمغان آورد و حالا  این افراد در کنار هم هستند و فرصتی است تا دوباره کاراته ایران را به اوج افتخار برسانند.» 

اودر خصوص عملکرد زنان در سال های اخیر گفته است:«  سال های گذشته که در فدراسیون حضور داشتم و برای کسب مجوز پوشش اسلامی زنان  تلاش کردیم،.از آن زمان پایه ریزی تشکیل تیم های قدرتمند در بخش بانوان آغاز شد و امروزه ثمر داد.» 

سرپرست نایب رییسی فدراسیون کاراته می خواهد با همان تفکر، زیر ساخت های تیم ملی را قدرتمندتر کند: « در نظر داریم نیروهای جوان که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند در راستای برنامه های فدراسیون، به کادر فنی و بازیکنان اضافه کنیم.» 

او در مورد انتخاب کادر فنی تیم ملی زنان هم گفت:« تا اسفندماه برای این مساله زمان داریم و با تعمق و بررسی کامل، گزینه ها را پس از مشورت با مسوولان فدراسیون اعلام خواهیم کرد. سال آینده مسابقات مهمی در پیش داریم که باید در انتخابات خود صلاح تیم ملی و تمامی مسائل را در نظر گرفته تا به موفقیت برسیم.امکانات و تجهیزاتی که تیم ملی نیاز دارد باید تامین شود تا کادر فنی بتواند تیم خوبی را برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون و جهانی آلمان آماده کند.» 



سرمربی تیم ملی کاراته ایران در مسابقات آسیایی امارات و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، گفت: کاراته جزیی از زندگی ام است ولی با این حال باید وقت زیادی برای برطرف کردن مشکلات ورزش گیلان صرف کنم.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته؛ "مسعود رهنما" که اخیرا به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شده است در گفت وگو با ایرنا، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط نه چندان مناسب ورزش استان گیلان و انتظارات مردم و مسوولان، تمامی توانم درگیر مسایل اداری و اجرایی ورزش این استان است. 

وی افزود: هرچند بحث کاراته و تیم ملی جزیی از زندگی ام بوده و جدایی از آن برایم غیر ممکن است ولی در نظر دارم بیشتر به فکر برطرف شدن ضعف های ورزش گیلان باشم. برای خواندن ادامه مصاحبه به ادامه مطلب بروید




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد