مراسم قرعه کشی مسابقات کاراته جام رمضان برگزارشد/قرعه کشی مسابقات جام رمضان-رده سنی نوجوانان
 
ظهر امروز(یکشنبه16تیرماه) قرعه کشی بازیهای کاراته جام رمضان در دفتر هیئت کاراته استان گیلان و با حضور روسا و نماینده های سبک های مختلف این ورزش انجام شد.در این جلسه رییس کمیته برگزاری مسابقات به تشریح قوانین و شرایط مسابقات پرداخت.
ظهر امروز مراسم قرعه کشی مسابقات جام رمضان در دفتر هیئت کاراته استان گیلان برگزار شد. تیم های رده جوانان در چهار گروه چهار تیمی و رده نوجوانان در هشت گروه (پنج گروه سه تیمی و سه گروه چهار تیمی)قرار گرفتند. قبل از این مراسم کمالی درباره این مسابقات گفت: بازی ها از 9/5 شب چهارشنبه با مسابقات نوجوانان آغاز می شود و در شب پنجشنبه با جوانان ادامه یافته و بعد از افطار یکشنبه نیز مراحل نیمه نهایی و فینال مسابقات در سالن آتش نشانی رشت برگزار خواهد شد.
رییس کمیته برگزاری مسابقات کاراته داشتن رضایت نامه ورزشکاران از اولیایشان را ضروری خواند و تاکید کرد: بدون رضایت نامه مسابقه برگزار نخواهد شد.
کمالی درباره نحوه اعتراض مربیان نیز گفت: از هر اعتراضی بیست هزار تومان دریافت شده که در صورت وارد بودن اعتراض مبلغ عودت داده شده و به تخلفات رسیدگی خواهد شد.
وی درباره داوری گفت: در مراحل اولیه از داوران خوب استفاده می نماییم و در مراحل بالاتر از بهترین ها استفاده می کنیم و سعی می کنیم قوانین داوری را به شرایط فدراسیون نزدیک کنیم.
کمالی درباره بازی های نوجوانان گفت: برای هر تیم دو مسابقه در نظر گرفته ایم تا بسته به نظر مربیان فرصت بازی برای ذخیره ها نیز فراهم گردد.
داور بین المللی کاراته همچنین به ضعف تبلیغات مناسب برای این ورزش اشاره کرد و افزود: باید با همکاری هم بتوانیم این ورزش را همانطور که هست به مردم بشناسانیم تا به جایگاه حقیقی خود برسد. وی روابط بین هییت کاراته با پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران را ضروری خواند و درخواست کرد تا تعامبات و همکاری ها بیشتر گردد.
سلیمی پیشکسوت و مربی کاراته نیز گفت وقتی رییس هیئت کاراته مهندس علوی به همراه دبیر هیئت کاراته آقای اسمعیلی برای احقاق حق یک نوجوان تا فدراسیون می روند وظیفه ماست که تمام قدرت در خدمت این هیئت باشیم.
قویدل داور بین المللی کاراته نیز شرایط امروز کاراته را خوب توصیف کرد و افزود: شرایط خوبی مهیا شده است اما متاسفانه ما در حال خود زنی هستیم. وی ادامه داد:  با اینکه حامی خوبی مانند مهندس علوی را داریم که برای دفاع از حقوقمان تا تهران می روند اما از این فرصت ها استفاده نمی کنیم.

اسمعیلی دبیر هیئت کاراته استان در این مراسم گفت : ما با قدرت به جلو خواهیم رفت و از تمام عزیزانی که ما را در این راه یاری می نمایند تشکر می کنم . وی نیز به اهمیت ارتباطات و افزایش تعاملات اشاره کرد و خواستار افزایش روابط روسا، پیشکسوتان و مربیان با هیئت کاراته استان شد.


 

گروه چهارم

گروه سوم

گروه دوم

گروه اول

1-استادجمادی

 

2-کوچان رزم(استادحسین زاده)

3-شهرداری آستارا(استادبهزاد)

 

4-استادمقصودی

1-استادنونژاد

 

2-آکادمی کاراته

 

3-استادحامدی

 

 

4-استادپورمحمد

1-استادشمشادی

 

2-استادحسن پور

 

3-استاد دژم پیشه

 

 

4-استادبخست

 

1-استادکیانی

 

2-استادزرح

 

3-مصالح سیمان خمام(استادنوروزی)

 

4-استادسلیمی

 

لازم به ذکر می باشدازهرگروه دوتیم به مرحله تک حذفی صعود میکنند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: