دهقان/سرپرست سازمان ليگ از برگزاری لیگ به صورت دو مرحله ای و منطقه ای خبر داد

دهقان گفت: در لیگ منطقه ای تيمهايي كه از نظر جغرافيايي به يكديگر نزديك هستند در يك گروه قرار می گيرند و با يكديگر به رقابت بپردازند و این سبب می شود تا تيمهايي كه از نظر توان فني ضعيف تر هستند در مبارزه با تيمهاي قوي تر به آمادگي مطلوب تر برسند.

وي تصريح كرد: در خصوص اينكه مسابقات در 6 يا 8 گروه برگزار شود هنوز به جمع بندي نهايي نرسيده ايم، اما در نظر داريم با اتمام مسابقات تمام گروه ها، در نهايت 16 تيم به مرحله بعدي راه پيدا كنند و در نهايت 2 گروه 8 تيمي مبارزاتشان را آغاز كنند. در پايان نيز تيمهاي اول و دوم هر گروه به صورت ضربدري با يكديگر مبارزه خواهند كرد و قهرمان مشخص مي شود.
دهقان هدف از برگزاري منطقه اي ليگ جوانه و آينده سازان را كمك به حضور بيشتر تيم ها دانست و اظهار داشت: وقتي ليگ به صورت منطقه اي برگزار شود، مسافت كمتر خواهد شد، هزينه ها كاهش پيدا مي كند و تعداد تيمها نيز افزايش پيدا خواهد كرد.همچنين هياتهاي استانهاي مجاور تعامل بيشتري باهم خواهند داشت. استعدادهايي كه به دليل نبود تيم توانايي حضور در مسابقات را نداشتند شناسايي مي شوند. داوران، مربيان و ورزشكاران هر استان شناخت بيشتري را از هم پيدا خواهند كرد، مراكز استانها پوشش بهتري از اين رقابتها خواهند داد و تيمها مي توانند در جذب اسپانسرها بهتر عمل كنند.

وي اينطور ادامه داد: همچنين يكي از امتيازاتي كه براي تيمها در نظر داريم، اين است كه تيمهايي كه از منطقه خود به مراحل بالاتر صعود مي كنند، مي توانند از ديگر كاراته كاران تيمهاي منطقه خود استفاده كنند تا در مراحل بالاتر توان فني خود را نيز افزايش دهند.

دهقان در مورد اینکه لیگ منطقه ای جوانه ها و آینده سازان چه زمانی آغاز می شود، گفت: برنامه ریزی فدراسیون برای برگزاری این رقابتها بعد از اتمام امتحانات مدارس و برای فصل تابستان است.

سرپرست سازمان ليگ در پايان خاطرنشان ساخت: ما از نظرات كارشناسان نيز در اين امر بهره خواهيم برد و اميدواريم با ارائه پيشنهاداتشان فدراسیون کاراته را در هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات یاری برسانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: