تیم کاراته پیانگ مالزی با مریبگری یوسف عطایی،عضو اسبق تیم ملی ایران,برای برپایی اردو به تهران می آید

تیم کاراته پیانگ مالزی اردوی آمادگی خود را در تهران برگزار می کند

sensei yousef ataei

sensei yousef ataei

 

تیم کاراته پیانگ مالزی اردوی آمدگی خود را در تهران برگزار می کند

تیم کاراته پیانگ مالزی با مریبگری یوسف عطایی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان 23 فروردین ماه برای برپایی اردوی 12 روزه در تهران به ایران می آید.

مربی تیم پیانگ مالزی در همین ارتباط اعلام کرد: تیم 10 نفره ای که متشکل از کادر فنی و بازیکنان زیر 21 سال مالزی است برای برپایی اردو به تهران سفر می کند.

وی افزود: برگزاری دو دیدار دوستانه و همچنین برپایی اردوی 12 روزه از برنامه های اصلی این اردو خواهد بود و تمرینات مشترکی را با تیم تهران در دو بخش مردان و زنان داریم.

قهرمان پیشین کاراته آسیا گفت: تیم پیانگ خود را برای مسابقات سوگما که از رقابتهای معتبر کشور مالزی است و حدود 45 روز دیگر برگزار می شود،آماده می کند.

وی با اشاره به اینکه کاراته مالزی پیشرفت خوبی در سالهای اخیر داشته است، گفت: زمانی که علیرضا سلیمانی سرمربی تیم ملی مالزی بود این تیم پیشرفت خوبی کرد، اما پس از رفتن او افت محسوسی داشت و در حال حاضر هم مربی جدید این تیم برنامه های خوبی را ارائه داده که امیدوارم مالزی در بازیهای آسیایی نتیجه خوبی را کسب کند.

این عضو اسبق تیم ملی کاراته درخصوص کاراته ایران گفت: ظهور ستاره در تمامی اوزان کاراته ایران در سالهای اخیر نشان داده که حرکتی رو به جلو داشته و علیرغم برخی تنش ها همچنان اقتدار خود را حفظ کرده و نتایج خوبی در مسابقات مختلف کسب می کند.

عطایی افزود: با نتایجی که در مسابقات مختلف بدست آمده مطمئناً تیم ایران در بازیهای آسیایی نتیجه خوبی خواهد گرفت و امیدوارم با پیشرفت سریع و خوبی که داشته بتواند جایگاه اصلی خود را در آسیا و جهان پیدا کند و به حق خود برسد.



نظرات شما عزیزان:

سميه قاضي زاده خسروشاهي
ساعت23:35---6 ارديبهشت 1393
خيلي عالي خوشحالم بااستادسنسي يوسف عطايي كاركردم اميدوارم موفق باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: