حسين دهقان/از برگزاري ليگ هاي جوانه و آينده سازان به صورت منطقه اي در سال جاری خبر داد

سرپرست سازمان ليگ کاراته از برگزاري ليگ هاي جوانه و آينده سازان به صورت منطقه اي و در دو مرحله در سال 1393 خبر داد، اما در عین حال از کارشناسان خواست با پیشنهادات خود فدراسیون کاراته را در هر چه بهتر برگزار شدن این رقابتها یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری هنرهای رزمی اسپورت 9,حسين دهقان در گفت و گو با  فدراسيون کاراته از برگزاري ليگ هاي جوانه و آينده سازان به صورت منطقه اي در سال جاری خبر داد و گفت: سازمان ليگ در نظر دارد براي اينكه تيمهاي بيشتر و با هزينه كمتري در اين مسابقات حضور پيدا كنند، رقابتهای ليگ رده سنی پایه را به صورت منطقه اي برگزار كند.

برای خواندن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب
 

دیدار رییس کمیته ملی المپیک افغانستان با مسولان فدراسیون کاراته ایران

نماینده کمیته ملی المپیک افغانستان امروز (دوشنبه 25 فروردین ماه) با حضور در محل فدراسیون کاراته با رئیس و دبیر فدراسیون کاراته دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری هنرهای رزمی اسپورت 9، به نقل از فدراسیون کاراته در این دیدار که با حضور تنی چند از مسئولان ورزشی افغانستان انجام گرفت، دو طرف بر گسترش همکاری دو جانبه تاکید کردند.

هاشمی نماینده کمیته ملی المپیک افغانستان به دستاوردهای مهم ورزش این کشور در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت کشورش علاقمند است تفاهم نامه ای ورزشی را با فدراسیون های ورزشی ایران امضا کند.

وی همچنین از تغییرات و پیشرفت ورزشی این کشور سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با کمک کشور جمهوری اسلامی ایران این پیشرفت ادامه پیدا کرده و همکاری های مثبتی نیز در این زمینه انجام شود.

هاشمی از علیرضا سمندر رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته درخواست کمک و همکاری در زمینه برگزاری کلاس های داوری و مربیگری، برپایی اردوهای تدارکاتی و نیز انجام مسابقات کاراته در ایران کرد.

رئیس و دبیر فدراسیون کاراته نیز ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشور افغانستان آمادگی خود را در زمینه های ذکر شده اعلام کردند.



جواد نخعی/ دومین مدال مسابقات جهانی کاراته

جواد نخعی دومین مدال نقره سبک شیتوریو ایران را در مسابقات جهانی آلمان از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری هنرهای رزمی اسپورت 9 به نقل از فدراسیون کاراته، در مسابقات جهانی سبک شیتوریو ایران که با حضور 14 کشور در هایدلبرگ آلمان برگزار شد، جواد نخعی در کاتای انفرادی بزرگسالان با شکست مقابل نماینده کشور میزبان به مدال نقره رسید.
وی پیش از رسیدن به فینال حریفانی از پرتغال، بلژیک و هلند را مغلوب کرده بود.
گفتنی است، تیم ایران در این رقابتها با دو نماینده شرکت کرده بود.
دیگر نماینده ایران , سعدی ترابی در این رقابتها مدال نقره را بدست آورد



تاريخ : برچسب:جواد نخعی/ دومین مدال مسابقات جهانی کاراته, | | نویسنده : محسن باقری |

 

جواد سلیمی/ حضور در سلمانیه عراق جهت استاژ داوری و به عنوان مدرس

جواد سلیمی رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته کشورمان برای برگزاری استاژ داوری به سلیمانیه عراق سفر کرده است.

به گزارش خبرگزاری هنرهای رزمی اسپورت 9 و به نقل از فدراسیون کاراته، به دعوت "فواد نوری" رئیس فدراسیون کاراته اقلیم کردستان عراق، جواد سلیمی به عنوان مدرس برای برگزاری استاژ داوری به سلیمانیه عراق سفر کرده است.

این دوره طی روزهای 20، 21 و 22 فروردین برگزار شد.



سعید ترابی/نایب قهرمانی مسابقات جهانی کاتای انفرادی آلمان

سعید ترابی، کاتاروی سبک شیتوریو ایران عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی کاتای انفرادی آلمان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری هنرهای رزمی اسپورت 9 و به نقل از فدراسیون کاراته، سعید ترابی کاتاروی تیم شیتوریو ایران در رده سنی 40 تا 50 سال پس از یک دور استراحت، در دور دوم نماینده ای از کشور آلمان را شکست داد و سپس موفق شد مقابل حریفی از لوکزامبورگ به پیروزی دست یابد.

وی در دور سوم مقابل کاتاروی دیگری از آلمان نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.



برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته آقایان و بانوان/اسامی نفرات برتر

به گزارش خبرگزاری هنرهای رزمی اسپورت 9 ,مسابقات انتخابی نوجوانان،جوانان و زیر 21 سال پسران جمعه 22 فروردین ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد ,که در پایان نفرات ذیل به مرحله دوم انتخابی راه یافتند:

برای خواندن اسامی نفرات بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب

دعوت کمیته داوران فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران از اساتید حاج ابراهیم دلسوزی و حاج آریا من قویدل داوران بین المللی استان گیلان برای قضاوت در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان , جوانان و زیر 21 سال پسران که روز جمعه 22 فروردین و از ساعت 8 صبح آغاز می شود . برای داوران و قهرمانان گیلان آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون داریم

از جانب

محسن باقری



انصراف کاراته کای ایرانی از رقابت با نماینده رژیم اشغالگر قدس

به گزارش خبرگزاری رزمی اسپورت 9 به نقل از فدراسیون کاراته, محمد مهدی احمدی کاتاروی تیم کاراته مازندران در حالی که به فینال رقابتها راه یافته بود از مبارزه با نماینده رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد.
محمد مهدی احمدی کاتاروی تیم مازندران که در رقابتهای اپن ترکیه شرکت کرده بود، در فینال پیکارها و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس امتناع کرد.
وی پیش از رسیدن به فینال کاتاروهای تونس و امارات را شکست داده بود.
در این رقابتها 51 تیم از 27 کشور شرکت داشتند.



تیم کاراته پیانگ مالزی اردوی آمادگی خود را در تهران برگزار می کند

sensei yousef ataei

sensei yousef ataei

 

تیم کاراته پیانگ مالزی اردوی آمدگی خود را در تهران برگزار می کند

تیم کاراته پیانگ مالزی با مریبگری یوسف عطایی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان 23 فروردین ماه برای برپایی اردوی 12 روزه در تهران به ایران می آید.

مربی تیم پیانگ مالزی در همین ارتباط اعلام کرد: تیم 10 نفره ای که متشکل از کادر فنی و بازیکنان زیر 21 سال مالزی است برای برپایی اردو به تهران سفر می کند.

وی افزود: برگزاری دو دیدار دوستانه و همچنین برپایی اردوی 12 روزه از برنامه های اصلی این اردو خواهد بود و تمرینات مشترکی را با تیم تهران در دو بخش مردان و زنان داریم.

قهرمان پیشین کاراته آسیا گفت: تیم پیانگ خود را برای مسابقات سوگما که از رقابتهای معتبر کشور مالزی است و حدود 45 روز دیگر برگزار می شود،آماده می کند.

وی با اشاره به اینکه کاراته مالزی پیشرفت خوبی در سالهای اخیر داشته است، گفت: زمانی که علیرضا سلیمانی سرمربی تیم ملی مالزی بود این تیم پیشرفت خوبی کرد، اما پس از رفتن او افت محسوسی داشت و در حال حاضر هم مربی جدید این تیم برنامه های خوبی را ارائه داده که امیدوارم مالزی در بازیهای آسیایی نتیجه خوبی را کسب کند.

این عضو اسبق تیم ملی کاراته درخصوص کاراته ایران گفت: ظهور ستاره در تمامی اوزان کاراته ایران در سالهای اخیر نشان داده که حرکتی رو به جلو داشته و علیرغم برخی تنش ها همچنان اقتدار خود را حفظ کرده و نتایج خوبی در مسابقات مختلف کسب می کند.

عطایی افزود: با نتایجی که در مسابقات مختلف بدست آمده مطمئناً تیم ایران در بازیهای آسیایی نتیجه خوبی خواهد گرفت و امیدوارم با پیشرفت سریع و خوبی که داشته بتواند جایگاه اصلی خود را در آسیا و جهان پیدا کند و به حق خود برسد.



پرونده رقابتهای کاراته جام بوسفر با نایب قهرمانی تیم کومیته تیمی مردان و زنان ایران بسته شد

پایان دومین روز رقابتهای کاراته جام بوسفر ترکیه در بخش کومیته تیمی مردان با حضور 17 تیم و در بخش بانوان با حضور 11 تیم پیگیری شد، که در خاتمه این مسابقات تیم های مردان و زنان ایران به مقام با نایب قهرمانی دست یافتند.
تیم مردان ایران که تیم های آذربایجان و روسیه و ترکیه را که دو دوره عنوان نایب قهرمانی جهان را در کارنامه داشت، شکست داده بود، در دیدار پایانی به مصاف تیم آذربایجان الف رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.در این دیدار حسین سمندر، ذبیح اله پورشیب و سعید احمدی به روی تاتامی رفتند.

در بخش بانوان هم تیم ایران برای رسیدن به فینال تیم های رومانی و صربستان را مغلوب کرده بود و در مبارزه فینال مقابل تیم میزبان 2 بر یک مغلوب شد و به مقام دومی دست یافت.
در این دیدار حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه و فاطمه چالاکی به میدان رفتند.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد